En dag på dagis

Idag har jag gjort något MÅNGA föräldrar borde göra oftare: tagit ledigt och varit med Harry en dag på dagis! Vi pratar med personalen på morgonen (om det är hans avdelning som öppnar) och när vi hämtar varje dag. Högst 10 minuter sammanlagt. Har det varit bra? (Vad är egentligen bra?) Hur har han sovit? Hur har han ätit? Same old same old. Jag ville se med egna ögon hur han har det på dagarna! :)

Det är en fröjd att se sitt barn samspela med andra, och att få ta del av varje del av hans vardag. Han var nöjd att ha mig med, och ville visa mig allt han brukar leka med! Vi hade bland annat sångstund och spelade med marackasen som han gjort själv, och åkte rutschkana på gården. En mysig dag tillsammans som är värd väldigt mycket!


Min glada fis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0