Snart är det semester...

... och då LOVAR jag att bloggen kommer igång igen. Just nu är det bara för mycket runt omkring, så jag hinner aldrig sätta mig vid datorn eller ens samla tankarna för att få ihop något halvt intressant! Inget negativt som hänt, utan bara livet som tränger sig på som vanligt. :)
Annars då? Jo vi har varit hos tandläkaren och fått MVG på tänderna. (Ett av barnen på Harrys dagis - i Harrys ålder - hade hål. Redan!) Jag har köpt blommor och planterat på framsidan. Vi har varit på systerysters sista vårkonsert i skolan. Sanslöst bra, och lillôngen var konferencier! Stolt storasyster! ♥ Ska lägga ut film på när hon spelar också, men det får bli en annan dag.

Drick då hundskrälle! :)

Kommentarer
Postat av: Annika Östergren

Goddag! vad kul dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! :) Hoppas du har en trevlig vardag ;)

2011-06-28 @ 23:09:25
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0