Buzzadorkampanj: OBH Nordica Wellnes

Detta ingick i mitt spa-paket som jag fick köpa för ett otroligt rabatterat pris: Shiatsu-massagedyna, Wet & Dry minimassage, spa-light (att sätta i badkaret som mysbelysning) och en Kimaya Body & Soul (spikmatta eller vad det kallas...)

Jag har själv provat allt utom spikmattan, och det är ett trevligt spa-paket. Just nu passar det inte mig personligen eftersom jag är gravid och får massiva sammandragningar av den här sortens massage, men jag ser fram emot att använda det om några månader när ryggen och kroppen är trött efter bebisbärande och dålig sömn!

Syster provar massagedynan, och ger betyget "skönt, men lite väl hårt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0