Då var det dags...

Jag satt i bilen och var på väg att hämta Harry från förskolan, när de ringde och berättade att han varit dålig i magen hela dagen och var lite blek.... F*n    f*n    f*n... Han somnade i bilen hem, så jag la honom i sin säng när vi kom in - och nu har han sovit i snart 2½ timme! Något som inte är som det ska alltså... Vi blir ju automatisk hemma tills på torsdag så att han inte smittar, och jag hoppas att vi andra inte åker på något. Hade ju magsjuka med Harry i magen i vecka 38 (tror jag) och jag nådde knappt fram till spyhinken! :/

Håll tummarna för oss... :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch vilken hemsk bild!

Håller tummarna!

2011-11-22 @ 23:12:24
URL: http://sofiasfixide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0