En 6-årig relation är över...

...och jag tackar som ödmjukast för allt du hjälp mig med. Tänk vad fint vi har gjort det ihop!
Mitt dammsugarmunstycke (i ungefär den här modellen) införskaffades av min bror på ett besök på Ullared för många många år sedan, och jag har älskat det sen dess! ;) Jag hoppas intensivt att det finns att köpa för samma resonliga peng här i närheten (typ Coop kanske, de har ju mycket underligt i sitt sortiment) för annars förstår jag inte hur man får rent!
Sådana här vidriga, gamla modeller tar sig inte in under en enda av Harrys byråer, och är dessutom försedd med en metallplatta på undersidan(!) som gör våld mot alla våra nya golv. Usch!
*Ja, jag skriver ett långt inlägg om dammsugarmunstycken... Ni förstår hur långt ner i träsket man hamnar efter några veckor hemma. Allt som innebär en förändring i rutinen är en händelse med stort H. Hjälp mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Schub

2011-11-18 @ 12:03:57
Postat av: Anonym

Kjell & co 199:-

2011-11-18 @ 12:05:02
Postat av: ulli

Fredrik köpte ett liknande på Clas Ohlsson för typ ett år sen. Va billigare än 199:- om jag inte minns fel!

2011-11-18 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0