Hackkorv is to blame...

...för magsjukeindicierna. Inget annat. Stackars farfar (Harrys alltså) hade också varit kass i kistan av korvskrället, så det var ju bra. Ja, ni fattar hur jag menar. ;)

Idag har vi roat oss här hemma bäst vi kunnat. Jag har verkligen känt av hur illa min rygg mår (efter några veckor hemma börjar man liksom fundera på om man verkligen mår så himla dåligt) och hur trött och grinig jag är i den här graviditeten. Sen är den lille terroristen just nu inne i en extrem terroristperiod, där han sparkas, står på mig när jag ligger i soffan, och beter sig som en mask i alla andra kravsituationer. Lovely... Var halvt gråtfärdig när Henki äntligen kom hem och tog honom med sig till farmor och farfar en stund - men när de varit borta någon timme så satt jag i alla fall där och längtade ihjäl mig och byggde upp en ork att natta honom med extra mycket gos. Underbart det där faktiskt! Lite egentid är allt som behövs för att ladda om batterierna och ställa om huvudet.

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Idag har vi bakat chokladbollar (jag bakade medan Harry åt upp nästan allt pärlsocker...) så imorgon får det nog bli lite pyssel istället. Behöver ut i skogen och hämta lite mossa och granris inför adventspiff!


Grankrans
En sån här kan ju inte vara helt omöjlig att få ihop... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0