Jag och pensionärerna...

...har ungefär samma tempo nuförtiden. Underbart! :D Idag samlade jag ihop orken och tog med mig Harry ner till stan. Först besökte vi min farmor och farfars grav, där vi tände ljus tillsammans med mamma och pappa. De hade ställt upp gravljus längs hela grusgången, och Harry ville att vi skulle räkna alla när vi gick där... :)

Väl nere på stan ville mormor köpa ett par vinterskor åt Harry (och jag tackar och tar emot). På Skopunkten blev det ett par sådana här (inte exakt dessa, de vi köpte fanns inte med på hemsidan):

Trots många sittpauser och snigeltempo så fick jag riktigt ont i ryggen, och hade sammandragningar titt som tätt - så just nu mår min kropp bäst av att verkligen bara ta det lugnt!

Nu ser jag fram emot "Så mycket bättre" ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa Tyrenhag

Känns som vi har det lika kul du och jag. Jag ska ju vara hemma tills barnet är ute. Jobbigt att inte kunna röra sig som man brukar.



Hoppas du har det bra annars. Kram

2011-11-06 @ 07:50:07
URL: http://www.carlstad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0