Paus

Just nu har jag satt livet på paus i tre dagar. Igår vaknade jag med ruggigt ryggont, och när jag pratade med min barnmorska så kom vi fram till att jag behöver vara hemma några dagar och varva ner. Jag sover så otroligt dåligt på nätterna, högst 2-3 timmar per natt, och eftersom jag jobbar i ett högt tempo under dagarna så märks det av i kroppen. Jag har mycket sammandragningar som gör riktigt ont, och då är det bara att ta det lugnt som gäller.

Så det är det jag gör nu. Harry är hos mormor som har höstlov. Hunden är hos brorsan, och här är jag - alldeles ensam. Lite skönt, men också otroligt ovant att det är bara jag hemma. Tur att Harry kommer hem i eftermiddag!

Det bästa med att ha beordrad soffvila är att man får se på film (och äta godis!). Idag såg jag denna:
En mysig men ändå allvarlig kärleksfilm som förvånade mig. Kommer snart på DVD, så hyr den då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0