"Vi ska faktiskt ut idag..."

..."min lilla mycoplasma och jag! Alla hundra bakterierna i näsan och lungornaaaaa!"

Klart att man ska passa på att dra på sig den årliga förkylningen. Den som drabbat så många att de till och med skriver om det i tidningen! Förkylning, huvudvärk och hosta som kan leda till lunginflammation - skönt! ;) Henki var däckad under veckan, och mitt kom igår när jag satt på bio:

Breaking Dawn var ju fantastiskt bra (även om vissa delar tyvärr kändes överdrivna, dåligt filmade och fåniga) och jag vill se den igen - och igen och igen och igen!

Idag kände jag dock att jag inte klarar av att sitta hemma, trots lite sjukdom. Hänger ju hemma i soffan hela veckorna, så på helgen måste jag få komma ut! Henki var tvungen att mecka, och att ensam underhålla den lille terroristen är inte bara... Vi tog ett besök på stan, där vi shoppade lite tillsammans med mormor och morfar. Under det obligatoriska fikat berättade jag vårat senaste namnförslag på lillebror - mamma snyftade till och med lite - och det var skönt att de tyckte att det var mer än ok! :) Lillebror fick dessutom en ny åkpåse, Harry fick en ny pyjamas och kofta, jag fick en hårfärg och ett nytt dammsugarmunstycke! :) Det behövs inte mer för att göra mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0