113 dagar

I måndags hade jag som sagt mitt första föräldramöte. Imorgon stundar mitt första utvecklingssamtal med en förälder. Idag fick jag hoppa in tidigare - och jo jag är supertrött! Att sitta vid datorn är inte prio när jag är såhär slut, utan jag maxar min Harrytid samtidigt som jag klappar lite på hunden. :) Jag har fått in bra rutin på järntabletterna nu, så jag är mycket piggare, men kroppen börjar bli tung. Förra veckan fick jag stanna hemma på grund av foglossning, och jag fick panik över att det gjorde så ont redan. Det är för sjutton hela 15 veckor kvar! Igår kom stödbältet jag beställde från Gula Rehab:

Stödbälte semi-elastiskt (5650)

Jag tror att det fungerar för jag borde vara helt paj efter dagens långa pass, men varje gång jag suttit ner så har jag varit tvungen att justera om bältet = sjukt irriterande moment när det enda jag gör är att sätta mig och ställa mig hela dagarna!

Jag längtar till helgen, då vi lär slåss om vem som ska få sovmorgon... Och jo, jag inser att tröttheten nu inte är något alls att jämföra med den som kommer sen! :)

Kommentarer
Postat av: Lena

ååh va roligt med en ny familjemedlem :) jag har ett likadant bälte, jätteskönt för höfterna. Men tyvärr så gör det för ont på magen, klämmer lixom. Har hört att det ska finnas ett bredare, typ korsett stl. Kanske vore något... Själv så är jag i väntans tider, är i v.42 nu :( Ha det bäst och lycka till med allt!

2011-10-09 @ 07:46:45
URL: http://livetsomlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0