En hel vecka...

...har det visst gått sen jag skrev sist. Hej och hå! Det har varit fullt upp kan jag säga!

Slutet på förra arbetsveckan var lika intensiv som den började, men kvällsmöten och sena eftermiddagar. Under helgen hjälpte vi mina föräldrar att flytta. Henki kånkade möbler och jag plockade upp ur kartonger. Igår for min syster till Irland - och vips så var det visst tisdag igen!

Jag har helt glömt bort att fota magen på några veckor... Ska försöka hinna med en veckouppdatering snart, men just nu är det i alla fall lugnare med foglossningen. Samtidigt som jag känner mig som en enda enorm mage, så ligger mitt SF-mått precis på normalkurvan, så jag är exakt lika stor nu som med Harry! :)

Storebrorskorven är mystrött i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0