Hemklickat:

Jag inser ju hur tiden rinner iväg, och helt plötsligt är det bara 13 veckor kvar innan bebben ska "anlända". Rent ekonomiskt är det inte helt kul att behöva shoppa nya saker såhär innan jul, och med vintern och alla elräkningar i antågande - men eftersom syskonen föds i helt olika årstider så måste jag ju köpa nytt den här gången. Från Ellos får jag alltid så bra rabatter, och "50% på dyraste varan" är bra att använda när man måste ha något:

Ett "startpaket" i 8 delar finns det alltid plats för.

I januari behövs en varm overall!

Jag har även hittat en SJUKT billig variant av Tricot-slenbärsjal på Ebay som kommer att inhandlas så fort pengarna trillat in på PayPal-kontot. Varför betala 695 kr + frakt här i Sverige, när man kan få dem samma produkt hem till brevlådan från Storbritannien för totalt 165 kr? :)

Kommentarer
Postat av: Angela

Det är barnloppis i Grava församlingshem nu till helgen.. 10-12 tror jag att det var.. Ett tips sådär.. =)



A

2011-10-16 @ 18:02:57
URL: http://massamumsigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0