Buzzadorkampanj: Digster


Digster är en musiktjänst som i samspel med ditt konto på Spotify eller iTunes, ger dig färdiga spellistor genom ett enkelt knapptyck. Jag var lite tveksam först när jag började navigera runt på sidan, men efter att ha använt Digster några gånger så är det faktiskt väldigt enkelt.

Jag behövde lite musik för att orka ta disken häromdagen, och klickade på en spellista för lugn musik. Inte bara passade de flesta låtar mitt tyckte, utan gav mig idéer på sånt jag skulle vilja lyssna på i framtiden.

Den här tjänsten är perfekt om du har Spotify eller iTunes i mobilen, och inte orkar skapa egna listor. "Idag när jag ska cykla hem vill jag ha lugn musik" till exempel.

Jag har fortfarande några kampanjkoder att dela ut, och de ger dig 6 månaders GRATIS premiumtjänst. Skriv en kommentar så får du en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0