Lägesrapport

Dagarna svischar förbi, och vips så har bloggen stått still i 4 dagar. Sorry! Harry har varit snorig, och jag var hemma från jobbet igår. Alla är ju lite halvt förkylda just nu, så det går inte att komma undan.

Ikväll ska jag hoppa in och jobba extra på gamla jobbet; videobutiken! Det blir bra med lite extra pengar i fickan, och de kan ha personalmöte utan att någon måste vara kvar och jobba. Får väl se hur trött jag är imorgon... :)

Roligast just nu är i alla fall att Harry har börjat säga namnen på barnen på sitt nya dagis. Idag hade vi dessutom den bästa lämningen hittils, där han gav mig en puss och sen en vink i fönstret - helt utan en ledsen min!

På lördag blir det kräftskiva - igen! På söndag fyller min gamla gubbe 32 år (jisses!) så då ska vi ha lite kalas här hemma! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Väntar på inbjudan :-)

2011-09-08 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0