Nätshopping till barn

Om 2 veckor så ska vi på dop, och jag tycker alltid att det är svårt att hitta annorlunda presenter till rimliga priser! Men, nu hittade jag Lekvira och där blev det en beställning (kan ju inte skriva vad...). De har ett väldigt stort utbud både på leksaker och inredning till bra priser - och precis sådana enkla och fina leksaker som jag älskar -  så för den summan jag ville lägga så fick jag väldigt mycket!

Kolla in deras sida här!
En sådan här vill jag ha till Harrys rum! Nu finns den på rea.... :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Den matchar napplådan och spargrisen han fick av oss. Hjalmar har alla tre fast med annat mönster. Jättefina!

2011-09-13 @ 20:08:25
Postat av: jenny

Den matchar napplådan och spargrisen han fick av oss. Hjalmar har alla tre fast med annat mönster. Jättefina!

2011-09-13 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0