2 fantastiska saker!

1. Jag joggade igår! Under dagen hade jag byggt upp ett springbehov när jag verkligen kände att "jag MÅSTE ut och röra på mig!", så när jag väl kom ut så gick promenaden i ett fasligt tempo! Från "ettan" och upp till det övre hörnet på den vänstra öglan är det en uppförsbacke med ordentlig lutning, så när jag kom upp på krönet rann svetten ordentligt - superskönt! När jag kom till hörnet på öglan till vänster så joggade jag ner till "ettan", vilket är ungefär 500 meter. Låren skrek "vad gör du din fetis??? Det här orkar vi inte!" men jag fortsatte ändå. :) Nu är jag på gång!


2. Harry somnade utan nappen igårkväll! Det var jag som skötte nattningen, och när vi läst och släckt lampan så insåg jag att han var utan den, men tänkte att vi provar väl hur länge det går innan han inser att den är borta. Men, han kom aldrig upp utan somnade utan den. Fantastiskt! Jag räknar inte med att det ska hända igen ikväll, men jag hoppas! Det vore ju väldigt skönt om han kunde glömma bort den på egen hand, så att vi inte behöver "tvinga" fram att han ska sluta med den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0