4 snabba från idag:

c360_2012-04-03- (MMS)

# Besök hos hudläkaren. Fick diagnosen "perioral dermatit" som jag trodde att jag hade. Betalade 700 riksdaler för 10 minuter, och fick 2 krämer på recept. Nu kan det bara bli bättre! # Spenderade, precis som gårdagen, hela eftermiddagen utomhus. Igår gick jag loss med nya sekatören och träden och buskarna har aldrig sett bättre ut! :) # Harry var på förskolan för första gången på 1,5 vecka. Han gick in, vinkade och såg sig inte om! Det är så det ska gå till! # Förra månaden hade jag pengar över, nu ligger vi båda nära minus på kontot och det är 22 dagar kvar till lön. 3 födelsedagar ska avklaras (Harrys 3-årsdag bla) ihop med resten av livet. "Spännande!"


Kommentarer
Postat av: Therése

Skönt att man inte är ensam om dessa trotsiga (?! eller kanske galna) ungar. De kanske kände på sig i måndags att vi fått nog och sen har de ju varit sjuka och hemma från dagis. Inte roligt i längden..

Vi får hoppas de spottar ut napp och att tvn nlir mindre rolig framöver. Det är nog inga problem bara det blir varmt och skönt!! :)

De där med pengarna känner jag igen...oh lord. man får verkligen prioritera!

Ha en bra dag så ses vi säkert på måndag om två veckor!

Kram

2012-04-04 @ 11:39:28
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0