The botten was nådd

c360_2012-04-26- (MMS)

Vinglaset satt som ett smäck igår efter en rätt förjävlig dag. Den började som vanligt med att Harry tvärvägrar att gå ur bilen vid förskolan ("sitta mammas biiiiil!"). Sen åkte vi till mitt gamla jobb och hälsade på - och det var bra - men jag var inte riktigt på topp och sa nog att jag inte gillar att vara mammaledig vilket nog lät lite konstigt.. Det gör jag ju visst, men som sagt så var jag inte riktigt som vanligt... Efteråt stressade jag runt lite på stan innan jag fick övertala Harry att åka hem från förskolan. Underbara 3-åringars känsla för vad de vill! :) Det var efter det som det liksom bara ballade ur totalt, och Harry förvandlades till en liten elak bortbyting som kastade saker på sin lillebror, medan lillebror bara grät och vägrade amma ordentligt. När Henki kom hem var jag gråtfärdig, och jag förklarade att om han ens tänkte tanken att lämna mig ensam med barnen nästa dag så kunde han skriva in mig på psyket direkt. (Mycket övertid på jobbet och en massa annat som behövs fixas) Dramaqueen? Lite kanske, men jag var helt slut. Lägligt nog slutade både Internet, tv och telefon att fungera igår så vi blev sittandes med varsitt vinglas och bara pratade på kvällen och det var precis det jag behövde. Idag har familjen umgåtts hela dagen och laddat våra batterier. Otroligt skönt! Som sagt; när det är bra är det jättebra - och när det är dåligt så är det ordentligt dåligt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0