En kort rapportering

Vi har haft en bra helg i skärgården med släkten, och jag kommer lägga ut bilder så fort jag har en längre date med datorn hemma (bloggar ju från mobilen mest). Det är alltid balsam för själen att umgås med familjen och när resten av stora släkten också är med så blir det bara bättre!

Imorgon börjar Harry på förskolan igen, efter 7 veckors ledighet. Det blir ny avdelning tillsammans med de äldre barnen, men han kommer stortrivas där! Jag har turen att sluta tidigt imorgon så jag kan hämta honom - och det är jag tacksam för. Jag vill ju också träffa kompisarna, personalen och vara en del av rutinerna, plus att det underlättar för Henki att inte behöva väcka stackars lillebror som antagligen sover vid den tiden. När Henki jobbade så var det ju jag som alltid lämnade och hämtade på förskolan, och jag tycker det är mysigt att få fortsätta göra det ibland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0