Känslan när...

...jag går hem från jobbet på tisdageftermiddagen och vet att onsdagen är helt ledig - det är underbart! Att jobba två dagar och sen vara ledig är helt ok! :)

Vädret var ju strålande när jag kom hem så vi gick en promenad i skogen. Lillebror blir alldeles vild och flaxar mer än vanligt, och att få känna med den knubbiga bebishanden på taggiga granbarr och kottar är ju väldigt spännande. :) Jag tog även ikväll en långpromenad med grannen nu på kvällen. I söndags gick vi 5,3 km, igår 6 km och idag 5,7 km - hejja oss! Jag har med Ombra som sänker tempot ordentligt med alla sina luktpauser, och grannen I har med sin bebis i vagnen. Mycket babbel blir det, men det är så det ska vara! 

Kommentarer
Postat av: Kusin Åsa

Kul att du också blivit promenadbiten!! Jag och Linda går ungefär en mil om dagen sen 1,5 månad tillbaka. Vi är uppe i typ 40 mil nu, så mitt tips är att bokföra alla promenader, det är väldigt peppande!

2012-08-16 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0