Efter att ha varit på H&M..

...där jag provade ett par byxor i storlek "skitstor" som skulle sitta pösigt - men på mig satt tight som tights - kände jag att det får vara dags. När Nils kom så gav jag mig 8 veckor att käka godis och leva i sockerlandet, för jag mindes från första tiden med Harry att det är sockret som får en att orka med alla långa nätter. Men, jag får ge mig 3 veckor tidigare. Här ska inte bantas - för Nils behöver få normal mat han också - här ska bara ätas normalt och ordentligt. Vi ska gå över till tex fullkornspasta (till pojkarnas stora förtret), äta sallad och grönsaker till varje mål (vi slarvar med det...), motionera MYCKET (latmasken ska krypa vidare till någon annan) och INTE äta en massa snask på kvällarna.
När jag nått min smärtgräns för kroppens storlek med Harry hade jag över 20 kg kvar till målvikten. Med Nils är det högst 15 kg, och det känns bra - och möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0