Lillebror har...

...börjat få hyfsat bra dygnsrytm, och har äntligen sina långa vakenperioder på dagen istället för på natten. Halleluja! :) Däremot så spökar fortfarande magen så han är inte direkt jättenöjd. Harry har samtidigt kommit in i en ny period där han är så trött efter förskolan att allt som går emot honom får honom att gråta hysteriskt. Underbart... Igår när jag hämtade honom så grät båda bröderna hysteriskt samtidigt, så en fröken fick ta lillebror åt mig en stund. Det är sådana dagar som det verkligen känns att jag har två illbattingar här hemma nuförtiden! Jag prioriterar inte bloggen.

När jag badade båda samtidigt ensam för första gången häromdagen så var de dock väldigt lugna och allt gick väldigt bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0