En evighets evighet tillsammans... :)

...kan man ju tänka - men tiden går faktiskt alldeles för fort när man har roligt! ♥ 11 år senare sitter vi "plötsligt" här med hus, 2 barn, hund och en massa lån. Väldigt vuxet, men väldigt mycket lycka! Henki är min själsfrände helt enkelt, och jag kan inte vara utan honom. :)

Här får ni lite fina, och några underliga, bilder på oss genom åren:

2001 - unga och nyförälskade!
2003 - Första semestern tillsammans på Kreta
2005... Vad håller vi på med? :)
2006 - En lång och en kort :)
2007
2008
2009 (med Harry, 3 månader gammal, instoppad i bärsjalen!)
2010
2011

Ikväll firar vi med middag här hemma (vi är ju sjuka hela bunten så det får duga) ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis! Fina bilder!

Jag och min gubbe firar nio år i hop i morgon. Otroligt! Kram!

2012-01-19 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0