Han har rätt skön stil när han sover, min ...

camera_c360_2012 (MMS)

Han har rätt skön stil när han sover, min lilla pajas. :) Idag är han och hälsar på farmor och farfar som ska utomlands om några dagar. Jag är hemma och städar, och har faktiskt dammsugit idag! Konstig sak att vara glad över kanske, men jag har inte ens tänkt tanken på flera veckor på grund av ryggen. Idag orkade jag hela övervåningen (med pauser) och fick bara en liten sammandragning efteråt. Underbart! Julen är bortstädad, och det är faktiskt skönt att få bort granen och allt pynt. Konstigt hur man bygger upp en sådan förväntan, och så fort julafton är över så vill man inget annat än att få bort allt igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0