I min shoppingbag idag:

Efter logopedbesöket kliade det i shoppingtarmen, så efter en macka på Waynes Coffee gick vi till Lindex och handlade lite till lillebror. Jag har ju väldigt mycket kläder kvar efter Harry, och storlek 50/56 hann ju inte direkt bli utslitna... :) Tyvärr är det mesta blått och jag tycker det är så tråkigt! På Lindex har de mycket fina bebiskläder som inte är så hysteriskt indelat i blått och rosa (var på Åhléns först, och där var det enda alternativet rött eller röd- och vitrandigt), och det gillar jag!

Jag kunde inte motstå denna body med tasstryck på:
...och självklart åkte även matchande byxor med:
Min mamma kunde inte motstå det här söta setet (fast det vi köpte hade ingen huva):
Kom ut nu lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0