Imorse vaknade hela familjen...

...med feber och ont i halsen. Yey! Jag ringde sjukvårdsupplysningen eftersom vi har streptokocker i vänkretsen, men de tyckte att vi (alla utom Henki) inte varit sjuka tillräckligt länge för att komma in på en söndag - så då får vi åka till vårdcentralen imorgon om vi är sämre. Henki borde vara hemma från jobbet för han mår allra sämst, men han "har inte tid" tycker han. Vi får väl se om jag får sätta mig på honom imorgon så att han inte tar sig någonstans... :)

Imorgon går jag in i vecka 40,och det känns skönt att veta att det "snart" är dags för lillebror att komma ut (här i Värmland får man galet nog gå över 3 veckor, så rent tekniskt kan jag ha hela 4 veckor kvar!). Jag är mer än redo att bli av med magen! :) Den sänker sig lite varje dag, men just nu är den stenhård och jag har svårt att andas och äta ordentligt. Lillebror kom ut! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0