Utskiten

Ja, det är så jag känner mig idag. Har ingen bra dag alls, och det beror väl på att jag sov ca 2 timmar inatt. Helt plötsligt är halsbrännan tillbaka, och den höll mig vaken hela natten. Det känns som att jag är på gång att bli förkyld igen också - så livet är underbart... :) Är så galet trött på att vara gravid (inte på bebisen!) också, och att vara så tjock och inte kunna göra vad jag vill. Jag har inga förvärkar alls längre - vilket kanske är vad jag bett om - men det stör mig att de försvunnit. Känns som att den här graviditeten kommer pågå lika länge som den förra (gick över 10 dagar) och tanken på det gör mig helt orkeslös.

Är som sagt lite ur gängorna idag... Jag mår säkert bättre imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Förstår dig.. Man behöver ju sömn innan bebis kommer men det är ju då det är som svårast att sova!!! Har du provat Losec? Jag hade det jättejobbigt under Theos grav pga halsbränna. Men när jag väntade Oscar tipsade bm om Losec och det var som himmelriket!! Det är ju på kvällen/natten de e som värst och du behöver all kraft du kan få!! Håller tummarna för att du slipper gå över denna gång! Kram

2012-01-13 @ 10:02:29
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0