Blixt från klar himmel

När jag vaknade igår så insåg jag rätt snabbt att allt inte stod helt rätt till. Jag mådde illa, var stel i nacken och det stack i ögonen. "Fan fan fan, det är migrän på gång" hann jag tänka och ringde hem Henki med en gång. En timme senare låg jag helt utslagen i sovrummet, och kunde inte röra mig. Henki tog med sig barnen till sina föräldrar, men när jag inte svarade på hans sms så åkte han hem för att kolla till mig. Då var klockan 17.30 och jag hade knapp rört mig på hela dagen... Henki hällde i mig en flaska vatten och gav mig en macka och sen sov jag en stund till. Totalt utslagen! Jag hatar när det bara smäller till sådär! Idag är huvudvärken bättre, men jag har fortfarande ont i hela kroppen...

Här har ni mig och lilltjocken på tornerspelen i lördags:

Kommentarer
Postat av: Sofia

ånej, va jobbigt det verkar! :(

2012-07-10 @ 10:15:02
Postat av: Fia

Stackars! Det låter verkligen som det är jättejobbigt. Hoppas du mår bättre snart! Kram :)

2012-07-10 @ 10:28:11
URL: http://Soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0