Elvaåringarna

När jag gick andra året på gymnasiet träffade jag Henki första gången. Året var 2001, den 14 januari. Min bästa vän A var så avundsjuk och ville också ha en kille, och på min 18-årsfest en månad senare träffade hon E för första gången. Det dröjde inte länge till innan de också blev ett par. Min vän S, som jag känt sedan mellanstadiet, var också singel så henne tussade vi ihop med J några månader senare. Både E och J var kompisar till Henki dessutom! :) Paren umgicks ofta och festade ihop en kort period men vi och A&E gick av preskriberade skäl åt varsina håll någit år senare.
 
Nu elva år senare är vi alla paren fortfarande tillsammans. :) Jag har äntligen återfått kontakten med A - det är hennes Leija jag rider på :) - och det är väldigt kul att umgås igen!  Imorgon (eller läs idag eftersom ni antagligen läser det här på lördag) gifter sig både A&E och S&J! :D Utan att ha pratat med varandra lyckades de tyvärr boka in samma bröllopsdag, så vi åker först till S&J's bröllop och deltar i deras ceremoni. Sedan åker vi till A&E's middag och spenderar kvällen på deras fest. Det ska bli så kul!
 
Harry sover hos mormor och morfar tillsammans med Ombra, medan Nils sover hos farmor och farfar. De bor någon kilometer från festlokalen, och eftersom det är första gången Nils blir "bortlämnad" så är det skönt att vara i närheten. :) Det ska dessutom bli extra mysigt att spendera nästan en hel dag ensam med Henki. DET var länge sedan! ♥
 
Mina bustroll... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0