Här blir det bara bullar gjorda

Ja ni vet uttrycket "här blir det inga barn gjorda" - och det blir det ju inte heller - utan idag har vi bakat bullar. Bullar med vaniljkräm i dessutom. Och med vi så menar jag förståss jag, medan Harry står bredvid och säger "Jag äta den?" med 5 sekunders mellanrum. Mysigt och rogivande! :P

Henki har gjort arbetsbyte med sin bror, så mot att han lagar deras bil så kom han hit och snickrade idag. Toalettväggen i nya badrummet blev klar (vi var ju självklart tvungna att bygga om den. Ett steg fram och åtta bak...) och även golvet i Nils rum. De hann också sätta upp alla utom en sockel i köket. Fantastiskt!

Imorgon ska jag ladda över alla bröllopsbilder till datorn, så får ni se hur underbart vackra de var - och hur kul vi hade! Roligast på många många många år! :) Här får ni så länge Mister Gladfis himself:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0