HTC One S

Det absolut största skälet till att jag valde en HTC One S nu när jag "fick" byta telefon (jag har 3, och när det är dags att förnya abonnemanget så får jag en ny telefon också) var kameran. Samma effekter som till exempel Instagram eller Camera 360 (som jag tog alla mina bilder med innan) finns redan i kameran, och jag behöver bara fortsätta trycka på knappen så fortsätter den ta kort. Det absolut bästa är att den kan ta kort samtidigt som jag filmar! Jag filmade det här: (med effekten "sepia" vald, som också blir när jag filmar!)
 
 
Samtidigt tog jag de här bilderna:
 
Jag är väldigt nöjd med de här bilderna (det är ju liksom ingen systemkamera jag fotat med...)! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0