Inte långt kvar

Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot den 6 augusti - dagen då jag börjar jobba och Henki tar över föräldraledigheten. På ett sätt så ska det bli kul att få göra något annat, och att få byta miljö lite. Men samtidigt vet jag ju att det är nu Nils alla stora steg kommer, när han strax ska börja krypa och sen lära sig gå och så vidare - det vill jag ju inte missa! Den här första tiden har ju varit mest om närhet, mat och sömn med Nils, så nu får ju Henki allt det roliga! :) 
 
Jag är alltid ledig på onsdagar, så det kommer vara skönt att få en paus från jobbet med "mina egna barn" mitt i veckan! Då kan vi ju till exempel hitta på sånt här:
 
 
 
Rida in Ombra! ""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0