Midnattspölen

I förrgår kväll hade Harry plockat av sig blöjan och somnat utan den, så då testade vi att låta honom sova så - och det gick bra! Igår hade han dock druckit juice till middagen så han vaknade i en stor pöl i natt, och fick sova i vår säng. Först var det mysigt att Harry sov precis intill men sen insåg jag varför han aldrig gör det; han härjar så i sömnen! Det var långa ben och armar överallt, och han snurrar värre i sängen än vad jag gör... Att jag har flyttat och puttat på honom utöver mina "vanliga vakningar" med Nils gör att vi är sega hela bunten idag, och det märks särskilt på Harry. Vi hade grannarna I, A och C här på lite lek under förmiddagen, men han orkade inte riktigt hålla sams. Nu kör vi lite tv och slappar (Nils sittränar) tills mormor och morfar kommer om en liten stund. Egentligen skulle vi ta en promenad tillsammans men i det här vädret så vet jag tusan om jag går någonstans. Sommaren 2012 kommer vara en fis i historien för det regnar ju hela tiden!!! :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0