Buzzadorkampanj: Tuc Mini Snackies



Lagom till sommaren med alla extra mellanmål och middagar, fick jag chansen att buzza Tuc Mini Snackies, i smakerna Original, Sourcream & Onion och Cheese. Harry är ju tokig i sådana här småkex, så det passade oss perfekt! De är bra att ge som en liten hungerstillare innan maten, men passar också tillsammans med goda ostar på kvällen. Vi kommer definitivt att ta med oss några påsar på midsommarafton, och har redan smakat av Sourcream & Onion - för de är lika goda som chips! :)

Jag har extra påsar som jag kommer att dela ut, och har också fått rabattkuponger! Hojta om ni vill ha!

Kommentarer
Postat av: Sofia E

Hojt hojt! Jag äter inte potatischips så det här hade ju varit ett suveränt substitut :-) speciellt den med " chips-smak"

2012-06-19 @ 12:23:40
Postat av: Sofia E

Hojt hojt! Jag äter inte potatischips så det här hade ju varit ett suveränt substitut :-) speciellt den med " chips-smak"

2012-06-19 @ 12:24:27
Postat av: Sofia E

Hojt hojt! Jag äter inte potatischips så det här hade ju varit ett suveränt substitut :-) speciellt den med " chips-smak"

2012-06-19 @ 12:24:43
Postat av: Sofia E

Men va fan, tre inlägg? Sorry

2012-06-19 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0