eBay-shopping till telefonen :)

Efter många om och men så bestämde jag mig äntligen för en HTC One S, känd för sin superba kamera som kan ta kort samtidigt som jag filmar - vilket passar mig utmärkt. Jag använder min telefon mest för att ta kort, filma, surfa och skicka sms, så då duger denna gott! Efter lite snabbsshopping på eBay får jag snart hem dessa också:


För mig är ett "gel case" som det här svarta ett måste. Drumlig som jag är så är det ju tacksamt om telefonen blir lite stöttåligare eftersom jag tappar den i tid och otid. :)


Caset med körsbärsblommorna är ett "hard case" och skyddar det med, fast inte lika bra som det andra. Det här är mest för att vara snyggt... :P De dimper ned i min brevlåda från Storbritannien inom någon vecka för det ynka priset av ca 120 kr tillsammans (då ingår det även en skyddande plast för skärmen)!

I ♥ eBay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0