Morsning!

Här har vi den - tand nummer ett! :) Här ser ni också tydligt lillebrors "tungspets". Jag ska ta upp det på BVC nästa vecka, för såhär ska den ju inte se ut!

Ni får ursäkta om det är väldigt mycket "leffeblogg" om sjukdomar, tänder och vardagssysslor just nu, men när jag inte är frisk blir hjärnan mos och det är svårt att samla tankarna. Jag har recept på barnmat, tankar kring uppfostran och annat jox som rumlar runt därinne - och så fort jag återfår fokus ska ni få ta del av det också! 

Kommentarer
Postat av: Sofia E

Jag gillar din "leffe-blogg" och Nils är bara för söt!!
Kram från ammande mamman på västkusten

2012-06-27 @ 13:58:38
Postat av: Jenny

Grys tungspets är oxå så fortfarande även om hon har klippt tungbandet.

2012-06-27 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0