Omvänt

imag0180 (MMS)

När det händer mycket i livet så kunde en ju tro att det skulle avspegla sig på bloggen, men icke. :) De senaste dagarna har bestått av att städa, baka, handla och att städa lite till. Igår hade vi nämligen möhippa här för min fina vän A, och vi var totalt 16 tjejer som åt och pratade och hade väldigt trevligt. A var dessutom väldigt nöjd med hela dagen, och då har vi ju gjort jobbet bra. Vi var klädda i "den lilla svarta" medan A hade en rosa klänning, tiara och svarta spetshandskar! Idag mötte jag henne i stallet, för jag ska börja rida hennes häst - och ridningen gick över förväntan! Jag hade inga förhoppningar om att orka hålla ihop hästen med min trötta mammakropp, men jag orkade till och med galoppera lite. Det har jag inte gjort på flera år! Skitkul! Jag kommer troligtvis inte att kunna gå imorgon, men det är det ju värt. :) Tanken är att jag ska rida en gång i veckan från och med nu, så på onsdag är det dags igen. Nils levde loppan på möhippan och trivdes jättebra i famnen hos alla olika tjejer (Harry sov hos farmor och farfar). Det var precis den överstimuleringen han behövde för att glömma bort tanden i underkäken! Idag har dock humöret varit tillbaka på botten, och han har väldigt ont när han äter. Att det ska ta sådan tid för den att spricka upp...


Kommentarer
Postat av: malin

Du är så vacker min fina vän!!! kramar! <3

2012-06-20 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0