Allt på en gång

camera_c360_2012 (MMS)

Harry vaknade med 38 graders feber imorse. Sådär lagom lite med feber för att orka leka som vanligt men tillräckligt mycket för att han ska bryta ihop för minsta lilla Det är inte lätt! :) Jag har kört tv-rehabilitering här hemma under veckan för det har varit för mycket tittande under en period, men idag får det bli film så att han sitter still och vilar. Att läsa böcker med mig går nämligen inte - det är det bara mormor och farmor som kan... Efter gårdagens besök hos hudterapeuten fick jag diagnosen(som hon trodde i alla fall) "perioral dermatit", och efter att ha läst på lite om det så verkar det stämma. Jag bokade tid hos vårdcentralen nästa vecka så får vi väl se vad doktorn säger, men jag har i vilket fall en lång period av att se ut såhär framför mig... Dessutom får jag inte ta en del av läkemedlen mot det nu när jag ammar. Detsamma gäller allergimedicinen jag skulle behöva ta nu när pollensäsongen är igång. Som att det inte räcker med att vara röd RUNT ögonen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0