Nu kan alla hänga med!


Eftersom Harry är så stor och faktiskt kan gå själv (även om han inte alltid vill...) så valde vi att inte köpa en syskonvagn nu när lillebror kom. Vi åker ju alltid bil till förskolan eftersom det är för långt för att gå, och om jag åker till stan så är oftast mamma eller någon annan med, och då den köra Harry i hans egna vagn (paraplyvagn eller vad det kallas). Men, vissa dagar så hinner jag inte ut med Ombra innan det är dags att hämta Harry på förskolan, och då är det bra om jag får med mig båda ungarna ut en snabbis när vi kommer hem. En ståbräda är ju supersmidig, och just den här som vi köpte grävde heller ingen stor grop i plånboken. Harry tyckte (trots den sura minen på bilden) att det var kul att stå på brädan och den rullade fint på både det stora gruset på vägen och den mjuka och geggiga sandvägen. Perfekt! :)

Lascal Kiddy Board heter den, och självklart skulle vi ha en röd för att matcha vagnen!

Modellen är verkligen enkel, och man bara klickar fast den på en dosa som alltid sitter fast på vagnen. Sånt gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0