Om insidan av jackan...

...är helt blöt av svett när en kommer in från promenaden, då har en gått på rätt bra va? :) Fast, det kan ju också bero på att jag måste ha några extra lager på överkroppen så att jag inte får mjölkstockning av kylan, men det blev ju som en alldeles egen bastu! Perfekt för extra viktminskning! ;P

3,4 km blev rundan idag. Lagom för mina tjocka och trötta ben! ;)

Ombra slog till och rullade sig i något smaskigt halvvägs in på rundan, vilket gör mig alldeles vansinnig. Varför denna vidriga fascination av bajs och sånt som luktar som skit? Där vi promenerar med L och Bure hittar hon alltid en gammal öppnad hösilagebal (sådan där vit och rund som står på fälten ni vet...) som hon bara är tvungen att gnida sig mot, men nu har jag lärt mig att hinna stoppa henne. Gammalt ruttet gräs luktar verkligen umpa!

Ikväll blir det grönsaker med dipp som fredagsmys för familjen. Jag kan ändå inte äta mina favoritchips Sourcream & onion eftersom Lillepoo får vansinnigt ont i magen av löken, så då får vi hitta på något annat gott. Det här är ju dessutom nyttigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0