Såklart

Jag läste runt lite på Internet, och sen pratade jag med en kär vän som haft samma problem med eksem och graviditet - och kom fram till att jag måste skaffa mig bra och ordentlig ansiktsvård. Nu har jag smörjt ansiktet med Miniderm, och innan det hade jag nog babyolja eftersom jag under graviditeten blir jättetorr i ansiktet (med Harry smörjde jag mig med Idomin...) Nu är det slut på detta, och jag ska skaffa mig bra krämer utan massa onödiga tillsatser.

Så, tokförkyld som jag är satte jag mig i bilen strax efter kl 13 för att åka till affären som säljer krämerna. Jag åker tvärs över stan och inser längs vägen att "jag har nog feber ändå för det svajjar lite och jag är väldigt varm...". Väl framme så är affären inte ens öppen, utan öppnar 15.30 just den här onsdagen. Sweet. Det får alltså bli ytterligare ett besök imorgon, och jag hoppas att det ska hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0