17 maj

camera_c360_2012 (MMS)

Nu hade ju visserligen Henki redan varit hemma två dagar den här veckan (jag har varit dålig), men det känns ändå speciellt när han är hemma på en vardag. Efter en liten sovmorgon tog vi med oss Harrys kusiner och farmor till Mariebergsskogen. Nils sov i vagnen medan de andra tre lekte i lekparken, tittade på alla djurbebisar och åt glass - och solen sken hela tiden! Under eftermiddagen la Henki nästan klart golvet i Nils rum, och jag och Harry tog årets första cykeltur på min cykel. Han är tung den gossen, och med nästan 17 extra kilon på hojjen så sprutade svetten efter en tur på 5 km (med mycket backar och konstant motvind). Vi som bara skulle ta en snabb vända! :) Det är så mysigt att få lite egentid med honom, och vi pratade om allt vi såg och han pekade ut och sa "aggård" (ladugård) vilket fick mig att skratta lite.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0