Det krävdes 2 barn...

camera_c360_2012 (MMS)

...i vår elvaåriga relation, för att jag äntligen skulle få lite bevis på uppskattning av min älskade, men bättre sent än aldrig! Henki gav mig först sovmorgon, och sedan fick jag lotter (vann hela 10 kr!). Dagen spenderades sedan i fikats tecken, då vi först firade Fia som fyllde år. Goda pajer, god tårta och makalösa lemon curd-grottor avnjöts i trädgården hos hennes föräldrar. Därifrån åkte vi sedan till Henkis föräldrar där vi passade på att fika lite innan maten - men innan vi kom så långt så fick jag känningar av migrän så vi åkte hem. Tur var det, för på vägen hem blev jag riktigt dålig, och spenderade sen nästan 2 timmar liggandes i soffan i källaren med en stor kudde över huvudet (inget ljus och inget ljud!) innan jag fick gå upp och hjälpa Henki med läggningen. Harry tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att krångla lite extra när både mamma och pappa var helt slut, så till slut så fick vi sätta upp resesängen för han var pigg som ett yrväder och kunde inte ligga still någonstans. Nu är det äntligen dags för sovtajm, och jag hoppas den här huvudvärken (kombination av för dåliga solglasögon, värmen, för lite vatten och för lite mat tror jag) är långt borta när jag vaknar! P.S Ser ni att Nils faktiskt har napp i munnen!? Det fungerar mer och mer - det finns hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0