Det är jag och panschissarna

En kunde ju lätt tro att det skulle räcka med de uppenbara kroppsförändringar som två graviditeter har fört med sig - och ja jag tänker bespara er listan! :) Mitt senaste besök hos optikern förtäljde mig dock något annat. Jag har haft svårt att läsa på nära håll när jag sitter vid datorn, även med linser eller glasögon, och gjorde därför en extra undersökning för att se om synen försämrats igen. Nej, det hade den inte! Däremot så hade nu de båda graviditeterna påfrestat mina ögon (trycket som förändras i kroppen) så mycket att de inte längre orkar fokusera så på nära håll.
 
Lösningen? Läsglasögon! Fantastiskt! Vad väntar nästa månad? Klimakteriet? :P
 
Lite vindögd också - perfekt! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha! Jobbigt!

2012-09-12 @ 16:37:34
URL: http://sofiasfixide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0