Ni ser väl hur jag...

...står där vid rören och duschar inom "en snar framtid"? Bredvid mig på golvet (till vänster på bilden) sitter ungarna i badbaljan tillsammans och leker så fint *höhöhö*... :)

Av en allsköns blandning av orsaker är detta badrum inte färdigt än trots att det till nyår är ett år sedan det var "snart färdigt" första gången. Nu har jag tagit oss(!) i kragen och har de senaste dagarna snickrat där inne en hel del.

Jag gjorde färdigt insidan av fönstrena idag. Det är ju lite pill när det ska vara lutning på nedre delen och sen vill vi ju inte slösa på våtrumsgipset för det är i n t e gratis, så det gäller att tänka ett par gånger innan jag sågar... Nu är det inte mycket vägg kvar att täcka med gips i alla fall, och sen ska innertaket upp - sen kan de komma och kakla! Kanske behöver vi inte duscha i iskalla källaren en vinter till? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0