Jul-kul

Jag ska ju plugga egentligen, men för att kunna skriva de där två arbetena så måste jag ha läst typ 3 böcker, så det är så mycket jobb. Är lagomt inspirerad. Bättre att blogga och köpa bikini istället. Vi fick ju en resa till Egypten av mina kära svärföräldrar i mars, så då måste man ju ha något schysst att sola i. Jag, baby, föräldrarna, hans bror och tjej ska åka tillsammans, så det kommer bli hur kul som helst. Vi ska snorkla, sola, äta och må gott.

 Här är poolområdet. Jag längtar!

Lite mer bilder på djuren. Hon kan nu hoppa upp på stolar osv, så inget är numera säkert. De blommor jag ställt upp är i farozonen igen.

 Snuffe! (för en gångs skull med på kort)

 Mina fina juldekorationer....

 Sova i mammas stallkläder! Mmmm, parfym!

 Vilket fint halsband! Det måste jag ha sönder!

 Sen utforskade vi badkaret. Hon hoppar ju upp dit själv nu...... ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur gick det med huset? Blir det nåt? Kram Åsa

2007-12-26 @ 17:15:54
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Soff

Huuuuuur gött som helst! Packa ner mig o bebis i resväskan tack! Här har det varit livat idag, var väl på bristningsgränsen igår när du ringde, därav min korthet. Så länge varade julron... :/ E hos mami nu. Hörs i dagarna. Puss o kram!!

2007-12-26 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0