Första dagarna

Det är ingen katt. Det är en förklädd råtta. Jag lovar. Hon är så liten! Se själva...

    

   

Maken till liten fis får man leta efter. Snuffe slår henne hårt, hon skriker, och jagar sedan honom... Hon äter allt som hon kommer över. Idag har hon smakat skinka, oboy, blommor, kanelbulle, popcorn med smörsmak och ketchup... Hon har även chattat med Sofia på msn när hon springer över tangentbordet på bärbara datorn för att jaga mina fingrar när jag skriver...  

Nu måste jag ta bort henne från blommorna! Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hon är bland det finaste jag sett. Så otroligt tussigt GO! :) Duktig på tangentbordet var hon också. Sötnos.

2007-11-25 @ 12:32:04
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0