Kerstin 50 år!

Faster Kerstin fyllde 50, och det skulle firas! Vi åkte ut till en klubbstuga på Ekerö, där vi åt god mat och umgicks. Hon fick massor av fina presenter, och massor av fina tal. Hon är verkligen värd det!

Jag fick se nyaste kusinbarnet Moa som var så fruktansvärt söt! Hennes lillfingernagel var det minsta jag någonsin sett. Bra skapat Linda och Fredrik! Hon och Ted är så fina.



Oskar väntar på efterrätten.


Sofia är glad för hon fick beställning på sitt fina smycke-hjärta! Duktig!


Mamma och Lisa väntar på bättre tider... Vi satt inne i ett hörn så vi hade lite svårt att gå runt och mingla.


Här sitter vi i alla fall och pratar i slutet på kvällen. Värmlänningarna stannade kvar längst, och vi hade mycket roligt att prata om!

Jag tog inte kort på den enorma godispåsen jag köpte i Hummelsta på vägen hem, för den var fylld med skam. Tjocka sega-ormar, mintpastiller och bumlingar. Smask. Det finns inte så mycket kvar av den nu... 

Snart kommer käre bror och hjälper mig med att bära upp soffan på vinden. Imorrn kommer de nya sofforna och då måste det finnas plats. Ska bli kul att få lite förnyelse, har ju haft samma möbler i snart 3 år.

Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0