Kissfia.

 Det är mysigt att ligga nära...

 Mmmm, popcorn!

 Trött.....  ♥

Den lilla skrutten fick för sig att börja kissa i hörnen här hemma, så jag har nu inhandlat kattsand á la dyrast, fy-spray och en helt ny låda. Detta gjorde susen! Hejja mig.

Idag hade jag tenta. Det blir antingen IG+ eller IG-. Som tur är blir det bara komplettering om man missar, så då känns det ok.
Hört i skolan: "Ja du klarar ju dig alltid ändå, även om du inte pluggar". Ja. Visst är det förj*vligt? Moahaha.

På lördag åker jag, mami och syster-yster till storstaden igen. Tredje gången nu på typ 2 månader... Denna gång reser vi med tåg, tack för det. Det är dags för årets Stockholm Horseshow, och jag ser fram emot det! Ska bli skitkul!

Kommentarer
Postat av: Fia

KissFIA :D :D alltid råkar mitt namn ut för detta; Kissfia, Lortfia, Sölfia etcetcetc.. :D hihi. Hoppas ni får det bra i storstaden! :)

2007-11-29 @ 16:53:56
URL: http://soffia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0