Nu så...

Efter mycket klipp och klister är jag nästan nöjd med bloggen. Skulle vilja ha en annan bakgrund. Något snille som kan tipsa om hur man gör?

Sitter här hemma i pj´s och har magsjuka. Hade ont i magen hela dagen igår, men inatt övergick det till klassiska symtom. Inga mer detaljer, jag lovar.

Jag ska lägga in bilder på håret oxå, ska bara få mitt nya schampo och sånt så jag kan tvätta det. Ser inte klok ut just nu. Ser ut som en alp-brutta med flätor och platt mösshår.

 Här håller vi på att sätta i håret. Det är här i full-längd, och jag har mitt vanliga hår i en klämma uppe på huvudet. Syns mitt överlyckliga leende? Försökte anstränga mig att inte hoppa upp och ner!

Ser fram emot festen till helgen. Ska bli kul att träffa alla kusiner och bebisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0